مشاوره پوست و مو تخصصی رایگان

در این وبلاگ مشاوره پوست و مو به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت

مشاوره پوست و مو تخصصی رایگان

در این وبلاگ مشاوره پوست و مو به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت

روتین پوست

يكشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۸، ۰۷:۵۶ ب.ظ

“چه پوست خوبی داره !”
” چی کار میکنی این قدر پوستت خوبه ؟ “
 چی میزنی به پوستت که اینقدر براق و شیشه ایه ؟ “

شما در طول  روز چند بار این جملات را به دیگران میگوئید یا از دیگران  جملاتی شبیه به این ها  می شنوید ؟ حتما برای شما هم پیش آمده صبحی که بعد از خواب شبانه  و با دیدن چهره خودتان در آینه چند ایراد اساسی روی پوست صورتتان گذاشته اید و  برایتان سوال بوده که دیگران که پوست خوب و شفافی دارند چه روش های مراقبتی به کار می برند و چه طور از پوست صورتشان مراقبت می کنند که همیشه و همه جا و حتی با داشتن حد اقل آرایش چهره پاکیزه و درخشانی دارند ؟

پوست شفاف

راستش را بخواهید برای داشتن پوست خوب،  نیاز به کمی وقت گذاشتن برای این دوست عزیز داریم.  دوست گران قیمتی که باید در همه دوران زندگی به خوبی و با دقت از آن نگهداری کنیم . به این ترتیب و با انجام دادن مراقبت های روزانه ، شما برنامه دوره ای و روتینی برای پوستتان تعریف می کنید که به شادابی و سلامتی پوست چهره شما کمک می کند . ناگفته نماند که روتین های مراقبتی پوست فقط مختص به صورت نیستند  و برای بدن ، دست ها  و پاها  هم بهتر است برنامه های منظم مراقبتی داشته باشیم . دقت داشته باشید که با این روش مراقب از پوست نیاز به هزینه های زیاد نیست و فقط با برنامه ریزی و انجام منظم این روش ها پوست صورتتان حال خوبی خواهد  داشت. این نکته را در نظر داشته باشید که تنها با داشتن ژن خوب ، صاحب پوست خوب نمی شوید و باید با نگهداری و مراقبت پوستتان را حفظ کنید.


ممنوعه های همگانی

به صورت کلی و قبل از اینکه به دسته بندی جنس انواع پوست صورت بپردازیم باید به چند نکته کلی برای مراقب از انواع پوست بپردازیم. فرقی نمیکند پوست صورت شما چرب ، خشک و یا مختلط باشد ، در هر صورت این مواردی که در اینجا لیست شده جزو ممنوعیت های مراقبتی از انوع پوست است ، به این نکات توجه کافی به تغذیه و خواب کافی را هم اضافه کنید .

  • سیگار نکشید ؛ سیگار باعث تیرگی و کدری پوست چهره  و یکی از عوامل خشکی بیش از حد آن  است. از طرفی استعمال طولانی از سیگار باعث چروک و نازک شدن پوست صورت شما می شود.

  • با آرایش نخوابید ؛ پوست باید نفس بکشد و وجود چند لایه از کرم ها و کرم پودر ها روی صورت از تنفس آن جلوگیری میکند.

  • غذاهای سرخ کرده را به حداقل برسانید ؛ اگر بخواهیم واقع بین باشیم باید بگوییم  برای داشتن پوست خوب باید دور غذاهای سرخ کرده خصوصا از نوع فست فودی و رستورانی خط بکشیم. ولی با سرعت زندگی های امروز و با توجه به وقتی که خیلی از افراد بیرون از خانه سپری میکنند توصیه دوستانه ما به حداقل رساندن استفاده از موادی است که در روغن های چند بار استفاده شده طبخ شده اند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی